maandag 26 augustus 2013

dochterlief werd twee, feestje!!

Afgelopen vrijdag is dochterlief twee jaar geworden  (Wat wordt ze snel groot :-)en daar hoort natuurlijk een groot familiefeest bij: alle tantes en nonkel, neefjes en nichtjes, grootouders en overgrootouders maakten er een gezellige boel van.

's Ochtends hadden we de keuken versierd met slingers (of slangers zoals dochterlief het zo mooi kan zeggen), ballonnen en er lag een groot pak klaar.
Ook Ernie mocht niet ontbreken met haar verjaardagskroon.


Deze kroon vond ik hier en de vilten stofjes waren nog restanten van ons trouwfeest en natuurlijk kon er een stofje uit joma's schuiven niet ontbreken. De kroon was op een klein uur en half klaar, vind ik wel leuk zo'n kleine snelle projectjes.

Dochterlief zette ze op omdat het moest voor de foto. Ik kon het nog net op een akkoordje gooien dat ze haar kroon ook zou opzetten wanneer we de kaarsjes op de taart zouden uitblazen.



Hiep Hiep Hoera!!!!!
Het was weer een leuk feest, hop naar het volgende.

zus 3

2 opmerkingen:

  1. Een late gelukkige verjaardag voor je meisje! Ze is jarig op dezelfde dag als mijn oudste :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. bedankt voor de gelukswensen, ik hoop dat je oudste er ook een fijn feestje heeft opzitten :-)

    BeantwoordenVerwijderen